SPECJALISTA ds. administracji i wsparcia projektów
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Na podstawie przedstawionych dokumentów i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej została wybrana Pani mgr inż. Magdalena Tokarczyk |
---|
Stanowisko | SPECJALISTA ds. administracji i wsparcia projektów |
---|---|
Miejsce pracy | IHAR-PIB, dwa miejsca pracy: Radzików/Młochów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | mailowo: mlochow@ihar.edu.pl, h.kotlicka@ihar.edu.pl , 22 729 90 27 |
Status | rozstrzygnięte |
Na stanowisko: | SPECJALISTA ds. administracji i wsparcia projektów |
Instytucja: | Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowy Instytut Badawczy, Radzików/Młochów |
Dwa Miejsca Pracy: | 1. Dział Wsparcia Projektów i Promocji Radzików, 05-870 Błonie - Centrala Instytutu 2. Sekcja Administracyjno – Finansowa, 05-831 Młochów, ul. Platanowa 19 – Oddział Instytutu |
Data ogłoszenia: | 04.10.2022 r. |
Termin składania ofert: | 03.11.2022 r. |
Kontakt: | mlochow@ihar.edu.pl, h.kotlicka@ihar.edu.pl , 22 729 90 27 |
Wymagania stawiane Kandydatowi:
- Wykształcenie wyższe lub średnie z 3 letnim doświadczeniem,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca komunikowanie się,
- Doświadczenie pracy w jednostce realizującej projekty naukowe będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, dobra organizacja pracy,
- Prawo jazdy kat. B, swobodne przemieszczanie się pomiędzy miejscami pracy.
Zakres obowiązków:
Prace biurowe związane z prowadzeniem spraw projektów naukowych krajowych i zagranicznych w Centrali w Radzikowie 0,5 etatu:
- Prowadzenie ewidencji delegacji zagranicznych i prawidłowego ich procedowania w Centrali w Radzikowie
- Prowadzenie bazy danych projektów naukowych oraz usług badawczych świadczonych przez Instytut,
- Udział w innych pracach administracyjnych w Centrali w Radzikowie
Prace biurowe w Oddziale Instytutu w Młochowie 0,5 etatu:
- Ewidencja dorobku naukowego i wdrożeniowego pracowników Oddziału w Młochowie
- Udział w innych pracach administracyjnych w Oddziale Instytutu w Młochowie określone zakresem czynności,
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny,
- Kopia dokumentu potwierdzającego poziom wykształcenia,
- Podanie o zatrudnienie na w/w stanowisko (skierowane do Dyrektora IHAR-PIB),
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy w przedziale czasowym 7.00 – 17.00,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- pakiet sportowy,
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Drugim etapem rekrutacji będzie rozmowa w Oddziale IHAR-PIB w Młochowie, gm. Nadarzyn.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną CV oraz list motywacyjny z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IHAR – PIB z siedzibą w Radzikowie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników IHAR – PIB”, a także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści :
Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest IHAR – PIB, jako potencjalny pracodawca,
- dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników IHAR – PIB na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.;
- dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 1 rok.
- osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez IHAR – PIB. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Jeśli w przyszłości powołany zostanie inny organ nadzorczy, ten organ będzie właściwy do rozpatrzenia skargi, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w IHAR – PIB.